20 Maj 2011

Godmorgon!
Fortfarande hemma & är sjuk! 
Hittade lite kort från när jag va liten, 
& alla andra också va små (a)
'

Catrine, jag & lillasyster Ronja ♥

Lillasystrarna Emilia & Ronja, som nu är 9 & 10 år gamla ♥

Jag, systrarna Ronja & Emilia, Morbror kevin & Kusninen Robin, som nu är 19 & 8 ♥

Jag :3 

Min gammelgammel-mormor som dog något år efter att jag föddes.. ♥

Min Gammelmormor, på kyrkogården där gammelgammel-mormor ligger. ♥

Ronja & Emilias ''häst'' .. Så små va dom.. ♥

Ronja :3 ♥

Vad liten jag va! Halloween hemma hos Gammelmormor :D ♥

Emilia & Ronja :) 


Mitt 7-års kalas, thihi, små va vi!

Peace ♥

Kommentarer
Postat av: Ronjaah

Hahha <333

2011-08-04 @ 14:54:42
URL: http://ronjasiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0