3 Maj 2011


Bilden beskriver verkligen hur vädret är idag. 
Riktigt pissväder, får väl hoppas på bättre väder imorgon. 
För imorgon ska jag & Amanda till Borås :D
Fyllde ju år i söndags, än så länge har jag fått 600 kr av folk, 
& presentkort på Gina Tricot med 1000 kr av mamma. 
Så ska väl te Gina & köpa lite kläder :) 
Sen ska jag köpa en digitalkamera, så jag kan ta lite bilder, 
Som man kan lägga upp på bloggen.. 

Men iallafall, idag har det inte hänt så mycket :) 
Sovit hos Jessica inatt, sen har det varit skola, 
Sen var jag i Tranemo med Amanda en stund, 
& Träffade Mortezo & Reza, dom 2 charmiga bröderna..
Sen tog jag & Amanda bussen till Limmared, 
Jag stack hem & städade, sen träffade jag Amanda igen. 
så jag kom nyss hem, vi har varit ute. 
Imorgon är det ännu en tråkig dag i skolan. 
Men Borås kommer bli Toppen, med stort "T".

Ska snart sova så:
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0